אחזקת מעלית בבניין משותף, היא אחת ההוצאות הכבדות של וועד הבית. מאחר וכולנו כדיירים מעוניינים להשתמש במעלית, ולדאוג שהמעלית תעבוד בצורה תקינה, אנו מוכנים לשלם על כך כסף, כדי שלאורך זמן היא תשרת אותנו נאמנה. השאלה שנשאלת היא האם יש מה לעשות מבחינת עלויות אחזקת מעלית, ואיך אנו צריכים לפעול כוועד של הבניין, על מנת להגיע למקום שבו נשלם סכום סביר לתחזקה אך עדיין נקבל שירות איכותי ותחזוקה נאותה של המעלית
כדי להגיע לתובנות נכונות מבחינת התחזוקה ראשית, בואו נעבור על פרופיל החברה שתספק לכם את השירות למעלית:
1. יש להתקשר עם חברת מעליות מוכרת וותיקה אשר יש לה ניסיון של רב בתחום המעליות, וזאת על מנת לעבוד עם חברה שיכולה לספק שירות לאורך זמן ולא תיעלם לכם לאחר כמה חודשים.
2. חשוב לקבל המלצות על החברה, כדי לקבל אינדיקציה שלהלכה למעשה החברה מספקת שירות איכותי לאורך זמן. מעיד הרבה על איכות השירות, לקוחות שנמצאים איתה לאורך זמן.
3. לחברה צריך להיות מנגנון של חילוץ 24 שעות ביממה במידה ואחד הדיירים נתקע במעלית. (כאן חשוב להבין משהו. יש חברות קטנות שיפתו אתכם בדילים נהדרים מבחינת מחיר. אבל לרוב מדובר בחברה של בן אדם אחד ואם הוא תקוע בתקלה במקום מסויים, אין מצב שיוכל להגיע לחלץ אותך)
4. לחברה צריך להיות במחסן חלקים מקוריים של המעלית, במידה וצריך להחליף חלק. חברות רציניות מחזיקות מחסן מסודר אשר בו ניתו להחזיק את החלקים המתאימים.
5. מספר טכנאים בחבהה וכמות המעליות יש באזור מסויים, ישפיעו באופן מוחלט על איכות השירות שתקבלו. אחזקת מעליות, זה תחום רציני ולחברות רציניות יש מספיק טכנאים על אזור, על מנת שיוכלו להעניק שירות מהיר ואיכותי לועדי הבתים.
6. יש לבדוק שלחברה יש מערך שירות לקוחות, אשר במסגרתו ניתן להתקשר ולבקש סיוע במידה וצריך. במידה ונותנים לכם סלולרי, ואומרים לכם תתקשר עם צריך… זה אמור להדליק לך נורת אזהרה.
במידה ואתם צריכים עזרה , מעוניינים להתקשר עם חברה טובה יותר, שירותית יותר, או שאתם מעוניינים להוזיל את המחיר, אני אשמח לסייע לכם בנושא.
ניתן להוזיל את עלות תחזוקת המעלית באלפי שקלים בשנה.
אחד התחומים שאנו מתמחים זה נושא אחזקת מעלית. ניתן לפנות אלינו והתייעץ וזאת ללא שום התחייבות(:
ניתן ליצור עימנו קשר דרך כאן
בהצלחה,